A Mopar, a Chrysler gyári tuningmárkája készítette el a legendás Charger 426 Hemi aktualizált változatát, a Super Charger tanulmányt, az elérhető legerősebb gyári V8-as motorral.
Hellephant néven ismert az a gyárilag 1000 lóerős motor, amelyet a Mopar egy törvényi kiskaput kihasználva 1976 előtti autókhoz árul. A 6980 köbcentis, vagyis 426 köbhüvelykes motor ugyanis nem felel meg az aktuális környezetvédelmi normáknak, viszont az Egyesült Államokban olyan autókba beépíthető, amelyekbe a megjelenésükkor bekerülhetett volna.
Nyilván ezért is döntöttek úgy, hogy a legendás Charger kupé egy 1968-as példányába építve mutatják meg, amelyet az aktuális divathoz igazítottak. Az eredeti, kisméretű kerekek helyére elöl 20, hátul 21 hüvelykes felnik és alacsony profilú, széles abroncsok kerültek, a motorháztetőre hatalmas légbeömlőt, a rejtett lámpás orrba LED-es fényszórókat, alá jókora splittert szerkesztettek. A sotétszürke fényezésre az autó megkapta a régi Dodge izomautók jellegzetes bumblebee-csíkozásátt az autó hátuljára, mattfeketével, a kerekek mögül viszont kilátszanak a hatalmas méretű, egyértelműen nem a 60-as évekből származó Brembo féktárcsák a hatdugattyús nyergekkel.
Ez a fajta kettősség egyébként mindenütt tetten érhető az autón: belül például korszerű, kapcsolókkal teleszórt kormányt találunk, a műszerfalon viszont hagyományos, mutatós műszerek sorakoznak, ahogy az ilyen korú autókban megszokott.
A Super Charger persze csak reklámnak készült: a Mopar a félelmetes Hellephant motor kedvéért készítette, azaz aki ilyen gépet szeretne, az kénytelen lesz maga összeszedni a hozzávalókat.