A BMW egy kicsit összekeverte a megszokott sorrendet. Általában csak a bemutató után szokás gyári fotókat közölni egy autóról, a versenyváltozat pedig még később érkezik.
Az M8 esetében minden fordítva történik: a versenyautó már Le Mans-ban versenyzett, most pedig gyári képeken nézhetjük meg az utcai autót, amelyet hivatalosan viszont még nem is mutattak be. A gyári képeken tehát egy álcafóliás autó látszik, amelyen a fekete-fehér mintázat elég hatásosan rejti el a részleteket, viszont jutott rá egy „Introducing the icon” felirat, ami nagyjából annyit tesz, hogy bemutatjuk a legendát. Szerény.
Az autóról annyit sikerült elárulni, hogy több mint 600 lóerős, ami azok után, hogy az M5 Competitionben a 4,4 literes V8-as turbómotor már 625 lóerős változatban kapható, azért nem akkora meglepetés.
A fólián persze átsejlik a drámai stílus: alighanem a versenygépéhez hasonló légbeömlőkkel ijesztgeti majd az M8 az utca népét, azzal a különbséggel, hogy az utcai autón nem hagyhatják el a hűtőnyílások rácsozatát.
És akad itt még egy apró információ: bár a beetetés már megindult, a BMW az idén már nem mutatja be az M8-at, a premiert 2019-re ígérik. Azok után, hogy az év során hány újdonságot lepleztek le – a 8-as, a Z4, az új 3-as sorozat és az X7-es egyaránt idei premier volt, nem is beszélve a Rolls-Royce Cullinanről, ami szintén a bajorok pénzéből született – ezen nem is nagyon érdemes csodálkozni: valamit a jövőnek is hagyni kell.