A felújított L200 bemutatása kapcsán beszélt a Mitsubishi, és a megmaradt személyautók jövőjéről a cég ügyvezetője, Trevor Mann. Úgy néz ki, kitartanak mellettük, legalábbis egyelőre.
Mann persze cégvezetőként semmire nem mondhatott egyértelmű igent vagy nemet, de annyit azért egyértelművé igyekezett tenni, hogy a személyautó-vásárlókról egyelőre semmiképp nem mondanának le. „Igaz, hogy a piac 35-37%-át ma már a szabadidőautók teszik ki, és ez az arány ma is nő. De arról az apróságról nem szabad megfeledkeznünk, hogy még mindig 40-50 millió hagyományos személyautót vesznek éves szinten. Ennyi lehetséges vásárlóról nyilván nem mondhatunk le.” - mondta.
Azt is hozzátette, hogy már elkezdtek dolgozni a következő Mirage/Space Star generáción, amely valószínűleg már a Renault-Nissan CMF-B platformjára épül majd, ugyanarra, amelyre a Nissan Micra és a Renault Mégane is. Emellett azt mondta, a Lancer utóda is a közös Renault-Nissan technikára épülhet, bár egyelőre erről még általánosabban volt hajlandó beszélni.
A Mitsubishi személyautó-kínálata elég régi, mivel az utóbbi években inkább a terepjárók megújítására koncentrált a cég. A ma már csak Ázsia egyes részein elérhető Lancer alapjaiban még 2007-ből származik, az Európában Space Star néven forgalmazott Mirage pedig 2011-ben mutatkozott be. Ám úgy néz ki, ha volt is terv a leváltásukra, az után, hogy a Renault-Nissan szövetség átvette az irányítást, ez nyilván változott, hiszen az új vezetés célja az, hogy minél több Mitsubishi modell minél hamarabb közös műszaki alapokra kerüljön, amivel akár az eladások növelése nélkül is javíthatnak a márka pénzügyi mérlegén.