Az idén 6400 sportkocsi eladásával számol a cég, de a tervek ennél sokkal nagyobb számokat tartalmaznak. Andy Palmer, a cég első embere azt mondja, 2025-re több, mint kétszer ennyi autót szeretne gyártani a cég: a cél a 14 ezres határ átlépése lenne.
Az Aston Martin erős évet zárt: bár Kínában csökkennek az autóeladások, a cég ott is 118%-ot növekedett, Kelet-Ázsiában 133%-ot, Észak-Amerikában pedig 185%-ot emelkedtek az eladások, ami egyrészt igazán jó jel, másrészt viszont érthető. A kissé már régies sportkocsi-kínálat nagy részét sikerült lecserélni vonzó, új, versenyképes típusokra. Ezzel együtt is egy kicsit erős elképzelésnek tűnne az eladások megduplázása – amiért mégsem az, az a DBX munkanevű luxus-sport-terepjáró érkezése. Egy ilyen modell – erre a Porsche Cayenne kiváló bizonyíték – simán képes megtöbbszörözni az eladásokat azzal, hogy olyan vásárlókat hoz, akik sportkocsit célszerű okokból nem tartanának, de a jól csengő márkanevet vonzónak találják. Az ötajtós, magas építésű modell prototípusát nemrég mutatták meg a nagyközönségnek, és úgy tudjuk, 2019-ben be is mutatják a gyártásra szánt változatot.
Ezen felül Palmer abban látja cége nagy lehetőségét, hogy képesek egyéni igényeket is kiszolgálni. „A gazdagok még gazdagabbak lesznek, és több személyre szabott megoldást igényelnek. Ugyanakkor az autóipar egyre erősebben egységesít.” - magyarázta. Szerinte ez az, amivel az Aston Martin a jövőben vonzóbbá válhat a potenciális vásárlók szemében.