Az Európában kínált Ford pickup eddig ismert, elég vegyes motorválasztékát egyetlen motor három változatával váltják fel. A kétliteres Ecoblue turbódízel takarékosabb, erősebb, és nyilván a gyártónak is olcsóbb, mint a két korábbi blokk.
Eddig 2,2 négyhengeres, vagy 3,2 literes öthengeres dízelmotorral lehetett Ford Rangert venni, illetve a Raptorban már bemutatták a most érkező kétliteres legerősebb változatát is. Ám ez a pazarló sokféleség csak idáig tartott: a 2019-es Ranger Európában már csak egyféle blokkal lesz kapható. A más Fordokban már korábban bemutatott kétliteres Ecoblue motor itt 130, 170, és a már ismert két turbófeltöltős, 210 lóerős kivitelben kerül a platós modellbe.
Benzines változatot Európában egyáltalán nem kínálnak, mivel a magas benzinár miatt itt ilyet nemigen választanának a vevők. Ugyanakkor a hatfokozatú kézi váltó mellett itt is felbukkan a Mustangban már alkalmazott tízsebességes automata, amely a gyáriak szerint akár 10%-os fogyasztásjavulást is eredményezhet az előző automatához képest.
A hajtásláncon kívül alig változtattak valamit a Rangeren, legfeljebb olyan részletek változnak egyes változatokon, mint a ködlámpa formája, vagy az elérhető kárpitválaszték.