Elkészült a McLaren Senna kizárólag pályán használható változata, a GTR. A McLaren sosem készített még ilyen kemény versenyautót, szerintük márkán belül csak a saját Formula-1-es autójuk lehet gyorsabb nála.
Egy évvel a sima Senna bemutatója alapján itt a Senna GTR, amely minden elemében rátesz egy lapáttal az egyébként sem lomha utcai verzióra. A korábbi változat utcai mivoltát fontos kiemelni, hiszen a Senna GTR már annyira túlfeszítette a húrt, hogy nem kaphat rendszámot.
A GTR-ben meghagyták a McLarenekből régóta ismert kétturbós 4 literes V8-as motort, csak itt a motorvezérlő elektronika módosításával már 814 lóerőt préseltek ki belőle, ami 25-tel több, mint az utcai verziónál. Faragtak egy kicsit a tömegen is, a karbonszálas műanyag szélesebb körű felhasználásával 10 kilogrammal lett könnyebb a GTR, így 1188 kg a száraz súlya. A McLaren nem árulta el, hogy a módosítások milyen hatással voltak a teljesítményre, de vélhetően a 2,8 másodperces 0-100 km/h-s sprint és a 340 km/h-s végsebesség érdemben nem változott, ahogy a hétsebességes duplakuplungos váltót is meghagyták.
Sokkal nagyobb hangsúlyt fektettek a kanyarsebesség növelésére a mérnökök. Ebben már a Senna sem volt rossz, de a McLaren szerint az utcai változat leszórítóerejét 15%-kal alacsonyabb sebességnél hozza a GTR. Megadtak egy egzaktabb számot is: a GTR legnagyobb sebességénél közel akkora leszorítóerőt termel, mint amilyen nehéz maga az autó. Ebben minden bizonnyal az új, talán még látványosabb aerodinamikai elemeken felül a McLaren GT3-as programjából származó versenyautó futóműve is sokat segít.
Ha megkívánta volna a McLaren Senna GTR-t, kár a gőzért. Hiába kerül darabja átszámítva közel 350 millió forintba, mind a 75 példányt eladták már. A szerencsés tulajdonosok legkorábban szeptemberben juthatnak hozzá a autójukhoz.