A márka igazgatója szerint bizonytalan, hogy a most felfrissített sportkocsiból kifejlesztenek-e még egy generációt.
„Mindenképp megmarad valamiféle Audi ikon a jövőben, de az egyáltalán nem biztos, hogy ez a TT lesz. Vérzik a szívem, hogy ezt kell mondanom...” - mondta a vezérigazgató, aki tavaly vette át az Audi irányítását, és februárban jelentett be egy 15 milliárd eurós költségcsökkentési programot. A spórolás része, hogy egyszerűsítik a kínálatot, amely az elmúlt években drámaian elterebélyesedett. „Az Audinak meghatározónak kell maradnia a piacon, ugyanakkor az elektromosítás költségeit is állnunk kell. Így egyszerűen nem engedhetjük meg, hogy minden országban és minden piaci szegmensben jelen legyünk.” - összegezte a problémát Schot. Ennek jegyében 27%-kal csökkentik a modellváltozatok számát.
A TT épp most esett át a megszokott, félidős frissítésén, ami azt jelenti, hogy jelen formájában legfeljebb 2022-ig tarthatják piacon. Schot arra is utalt, hogy valami mással helyettesíthetik a kínálatban – korábban felbukkant egy pletyka, amely szerint esetleg a négyajtós kivitel érkezhet a helyére – ami érthető lenne annak fényében, hogy 2015 óta több mint 50%-kal csökkentek az aktuális TT eladásai.