Túl kézművesnek tűnik a modern Panthera-utód
Vázlatokat készíteni nagyon tud az olasz manufaktúra csapata, de most megmutatták az első kézzel fogható autójukat, fotókon. Az formatervvel továbbra sincs baj, de a kivitelezés itt-ott megkérdőjelezhetőnek tűnik.
A legendák felélesztése, amivel az egykori Lotus-vezér, Danny Bahar cége megpróbál elindulni, kiváló elképzelés, de az első képek alapján az az érzésünk, hogy a kivitelezésen még lesz mit csiszolni. Az Ares Panther rajzon kivételesen vonzónak tűnt, és hunyorítva talán a képek alapján is az lenne, de a kuszának tűnő illesztések, és a helyenként tökéletlennek tűnő fényezés pontatlan munkát sejtet, ami nem feltétlenül a legjobb kiindulás egy olyan cégnek, amely az egyedi karosszériával szeretné sokszorosára növelni egy Lamborghini értékét.
Másutt persze látszik az igyekezet is, a belső tér egyedi megoldásain például, a kapcsolók, a kormánykerék, a műszeregység kivételesnek tűnő kidolgozásán. Ám az mégiscsak kérdéses, hogy lesz-e olyan, aki a 615 ezer eurós, azaz kb. 193 millió forintos árért ne tökéletes karosszéria-kidolgozottságot várna.
Az egyedi forma egyébként nem minden szempontból előny: bár az 5,2 literes V10-es motor itt valamivel erősebb a legerősebb Huracánénál – 650 lóerőt ad le 8250-es fordulatszámon – a Panther két tizedmásodperccel gyengébben gyorsul 100 km/h-ra, bár sem a 3,1 másodperces eredmény, sem a 325 km/h-s végsebesség nem olyan érték, ami miatt szégyenkezni kellene.