Tavaly év végén érkezett meg az ötajtós A osztályból a kevésbé erős változat. Most ugyanezt a kivitelt elkészítette a Mercedes szedán karosszériával is, ami meglepő módon nem csak Kínában és az Egyesült Államokban lesz elérhető, ahol inkább ez számíthat sikerre, de Európában is.
Az A osztály négyajtós változata persze már nem is igazán a kompakt kategóriába sorolandó. Legalábbis 4,67 méteres hosszal és 2,729 méteres tengelytávval inkább masszívan középkategóriásnak számít. Természetesen ekkora test sem okoz gondot a kétliteres, turbós AMG négyhengeres gyengébbik sportváltozatának: a 306 lóerős motor 4,8 másodperc alatt gyorsíthatja százra. A végsebességet itt is elektronika korlátozza 250 km/h-ra.
Az AMG, ahogy az ötajtósban, a Limousine-ban is összkerékhajtást használ, és saját fejlesztésű, hétfokozatú Speedshift DCT dupla kuplungos automata váltót. Ám nem ezt szánják az A osztály leggyorsabb változatának, hanem a még fejlesztés alatt álló A45-öt, amelybe várhatóan a kétliteres motor minimum 400 lóerős változata kerül.