Olyan jól passzol a nagy nyolchengeres a Wrangler orrába, mint kézre a kesztyű, mondta el a Jeep amerikai vezetője, és épp ez a baj vele.
Tim Kuniskis szavaiból az derült ki, hogy a brutális, V8-as Jeep Wrangler és Gladiator változatok gyártását nem a szándék korlátozza, hanem a fizikai lehetőségek. A Hellcat modellek 6,2 literes, 707 lóerős V8-as motorja ugyan épp elfér a terepjáró orrában, de csak úgy, ha gyűrődőzónát már nem hagynak előtte. Azaz ezek a Jeepek nem mennének át a hatósági törésteszteken, ha nyolchengeres motort kapnának.
Ez egyben azt is jelenti, hogy a következő modellváltásig egészen biztosan nem lesz gyári V8-as változat, és várhatóan utána sem. A Jeep a Wrangler és Gladiator modelleket jelenleg V6-os motorokkal kínálja Észak-Amerikában, és az Alfa Romeókból ismert négyhengeresekkel Európában. Ezek sem gyengék, a benzines négyhengeres turbómotor 270, az amerikai V6-os szívó 285 lóerős, de persze már beindultak a pletykák, amelyek egy turbós V6-osról szólnak.
A Fiat-Chryslernek van is ilyen motorja, például a Maserati használ több mint 400 lóerős 3 literes hathengeres turbómotort, de hogy szükség van-e ekkora teljesítményre az elöl-hátul merev tengelyes Jeep Wranglerben, az már korántsem egyértelmű.