Az Egyesült Államok közlekedésbiztonsági kormányügynöksége, az NHTSA jelenleg még csak vizsgálja a lehetséges hibát, amely megakadályozhatja, hogy a légzsákok és az övfeszítők balesetkor aktiválódjanak.
Az utóbbi évek légzsák-téren a Takata-botrányáról szóltak, de most egy másik gyártó, a TRW is hasonló bajba kerülhet, ha kiderül, hogy tényleg tervezési hibás a légzsákvezérlőjük. Az NHTSA állítólag nyolc haláleset kapcsán kezdett vizsgálatba, ahol a légzsákot vezérlő elektronika elektromos túlterheltség miatt nem lépett működésbe a balesetkor. Így sem a légzsák nem fújódott fel, sem a pirotechnikai övfeszítők nem működtek.
A vizsgálatot még tavaly indították, és úgy néz ki, 2010 és 2019 között a Fiat Chrysler, a Honda, a Hyundai, a Kia, a Mitsubishi és a Toyota is alkalmazta a TRW kérdéses légzsákvezérlő elektronikáját. A jelenlegi adatok alapján 12,3 millió jármű lehet érintett, bár a Hyundai-Kia és Fiat Chrysler korábban már visszahívott kb. 4,5 millió autót hasonló hibával: a két koreai gyártó 2,5 millió autóban, az olasz-amerikai vállalat pedig 2 millió járművében már cserélte a hibás elektronikát.