Új generációt mutatott be a Suzuki a Carryből. Egyelőre a Fülöp-szigeteken, ahol a gyártás folyik majd, de később exportálni is tervezik az új típust.
![](https://kep.index.hu/1/0/2754/27543/275439/27543927_a1271c57d10ac90c0e3a8daab6ce9a29_wm.jpg)
A Carry korábban a Japánban adókedvezményt élvező Kei miniautó-kategória egyik haszonjárműve volt, de a legújabb generáció kinőtte azokat a méretkorlátokat. Így nem igazán lesz ellenfele, hiszen a legtöbb pickupnál ugyanakkor kisebb és olcsóbb maradhat.
![](https://kep.index.hu/1/0/2754/27543/275439/27543929_20c10212241813f6153204deb5e76b03_wm.jpg)
A Suzukinál láthatóan nem vacakoltak sokat a formatervezéssel: ez a modell a célszerűségről szól, és ez látszik is rajta. A fényezetlen első lökhárító, az elöl-hátul merev tengelyes futómű és a 13 hüvelykes felnik is ezt sugallják: ez munkaeszköz, ha nem tetszik, nem kell annyit nézegetni. Hajtáslánc is egyféle készül, a Suzuki 1,5 literes szívó négyhengeresének legújabb változatával, amely 96 lóerőt ad le 5600-as fordulatszámon, és 135 Nm maximális nyomatékot 4400-nál. Ennyi valószínűleg bőven elég lesz a 4,2 méter hosszú és 1,745 méter széles, egy tonna terhelhetőségű kisteherautó mozgatásához. A típus a Suzuki szerint olyan korrózióvédelmet kap, amely alkalmassá teszi a mostoha körülmények közt való használatra is, amire a célpiacokon nyilván szükség is lesz.
![](https://kep.index.hu/1/0/2754/27543/275439/27543931_7352d7daf1fd1f3807d150dadef2f2b1_wm.jpg)
Elég kevéssé valószínű, hogy az EU területére is eljuthat a Carry, viszont azon nem csodálkoznánk, ha Ázsiában és Afrikában igazán sikeressé válna. A Fülöp-szigeteken már eddig is ez a típus adta Suzuki eladások felét, és a tágasabb, nagyobb teherbírású és erősebb új generáció tovább javíthat az eladásokon.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)