A neve egyszerűen GT lesz, és ahogy a McLaren vezérigazgatója fogalmazott, a Sport Series és a Super Series sportkocsik mellett egy harmadik termékvonalat képvisel majd.
A McLaren az elmúlt évtizedben eléggé hasonló fazonú autókat mutatott be, méghozzá viszonylag sokat. Mindnek szinte azonosak a műszaki alapjai, elsősorban a formai részletek és a hangolás tér el az egyes típusok között. Az eddigi típusokban az is közös volt, hogy a sportkocsi-piacnak is a versenyautó-jellegű, spártaibb felét képviselték – a GT azonban egy kicsit más filozófiát testesít majd meg, legalábbis a McLaren koordinátarendszerében.
Az előzetesből annyi azért látszik, hogy az alapforma, az autó jellege itt sem tér el gyökeresen attól, amit megszoktunk. Valószínűbb, hogy a három éve bemutatott 570 GT-hez hasonlóan egy kicsivel több lesz benne a csomagtér – talán belemegy egy-két sporttáska is, nem csak a hitelkártya – és talán a hangolása is kényelmesebb lesz.
„Ezt az autót hosszabb távok megtételére terveztük, nyújtani fogja azt a kényelmet és térkínálatot, amit egy Grand Tourertől elvárunk.” - mondta Mike Flewitt, a McLaren vezérigazgatója, de azt is hozzátette, hogy a kategóriában eddig ismeretlen dinamikát és fürgeséget nyújt majd a GT.
Hogy végül is hogy néz ki az új McLaren, azt május 15-én tudhatjuk meg, akkor tartják a GT világpremierjét.