A 2008-ast is átültették az új CMP padlólemezre. Nagyobb lett, új formatervet kapott, és elektromos hajtással is készül majd.

A Peugeot legkisebb SUV-ja egyszerre ismerős, és nagyon szokatlan. Úgy néz ki, a Peugeot 208-as LED-csíkjai a Peugeot márkaarculat részévé válnak, mivel ez a markáns vonás a 2008-ason is felbukkan. A fekete sávból kivillanó hátsó lámpák is ismerősek lehetnek, ilyen van nagyjából mindenen az 3008-astól az 508-asig, ugyanakkor a márka legkisebb SUV-ját láthatóan minden más eszközzel igyekeztek elkülöníteni a Peugeot megszokott harmóniáitól. Nyilvánvalóan erre szolgál a motorháztető élét megtörő betét a hűtőrács felett, amely a GT változaton fekete, másutt színre fényezett, vagy az autó oldalán a jellegzetes, többszörösen elágazó élek, amelyek itt az övvonalat helyettesítik.
A megtört ívek kavalkádja a 2008-as orrának alján is felbukkan, és az ötödik ajtóra is jutott két ferde hajtás, mintha valaki megunta volna, hogy egyszerűen csak szép autót rajzoljon. Azt egyelőre nehéz megjósolni, hogy mindez zavarni fogja-e a vásárlókat, vagy az elődmodellhez hasonlóan ez is a kategóriája egyik slágerévé válik a zilált formaterv ellenére.
Műszaki szempontból a 2008-as is messzemenőkig a szabvány-megoldásokra épül, amelyekkel a PSA gyártási rendszerét mostanában igyekeznek hatékonyabbá tenni. Ennek jegyében benzinesből csak turbós, háromhengeres 1,2 literest lehet kapni, igaz, ebből 100, 130 és 155 lóerős változat is lesz. Az 1,5 literes négyhengeres turbódízelből is kétféle van,100 és 130 lóerős, és ahogy minden más CMP alapú modellből, ebből is lesz elektromos kivitel, 136 lóerővel, fronthajtással és 50 kWh-s akkucsomaggal. Ez itt 310 km-re elegendő, és nem 340-re, mint a 208-asban, ami nyilván a nagyobb homlokfelületű és tömegű karosszériának köszönhető.
A 2008-as azonos nevű elődjéhez képest is nőtt, hosszában 14 centit, és a tengelytáv is 6 centivel hosszabb, mint volt. Az új modell 4,3 méter hosszú, 1,77 méter széles és 1,54 méter magas lett, 2,6 méteres tengelytávval, a csomagtere pedig 434 literes.
Az új Peugeot forgalmazását az év végén kezdik, a gyártás pedig egyelőre két üzemben zajlik majd: a spanyolországi Vigoban, illetve a kínai Wuhanban.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
