A Lada számára új korszak eljövetelét jelentette a Largus 2011-ben: ez volt az első modell, amelyet már a Renault segítségével állítottak gyártásba. És bár azóta jöttek újabb típusok, a Largus, köszöni, jól van, sőt, most csinosítottak is rajta egy keveset.
A történelmi jelentőségű járművet egy krómozott helyett két fényezetlen rácsrudat tartalmazó hűtőmaszkkal, az új, egyszerűsített jelvénnyel és új lámpabelsőkkel igyekeztek korszerűsíteni. Amennyire tudni lehet, a műszaki tartalmat nem is érinti a felújítás, az 1,6 literes négyhengeres szívómotor egyelőre marad, 87 lóerős 8 szelepes és 107 lóerős 16 szelepes kivitelben.
Az egykori első generációs Dacia Logan MCV orosz ikertestvérének vonzereje egyébként valószínűleg Oroszországban is az ára lehet: átszámítva 2,26 millió forintért arrafelé sem adnak ennél sokkal jobb autót. De ezzel együtt is a groteszk teteje lesz, hogy néhány száz kilométerre tőlünk ez az ős-Dacia most ismét új - vagyis novíj - címkével szerepel majd a plakátokon.