A Bugatti első embere, Stephan Winkelmann egyelőre az ötlettől is irtózik, hogy hobbiterepjáró kerüljön a modellpalettára. Viszont nem szabad elfelejteni, hogy anno a Porsche is csak azért hozta létre a Cayenne-t, hogy megmentse őket a csődtől. A Bugatti egyelőre talán nincs rászorulva, de ha véletlen mégis, egy német dizájner megrajzolta nekik a Spartacust.
Végre nem csak egy emelt és körbeműanyagozott Chiront kapnak a rajongók, hanem egy igazi hegyomlást kellően súlyos névvel. Minden részletében benne van a Bugatti jelenlegi formanyelve, bár ha levesszük a hűtőmaszkot, olyan mint egy bevállalós Cullinan. A hatalmas alufelnik és szénszálas spoilerek kölcsönöznek neki némi sportosságot, és hogy korhű legyen, már nem kapott tükröket, csak kamerákat, mint például az E-tron.
A Bugattinál már tavaly óta megy a huzavona arról, hogy legyen-e hobbiterepjáró, vagy ne. A gyártó jelenlegi, sőt, a múltbeli modelljei mellett sem férne meg egy ilyen otromba hobbidömper, de ez anno ugyanígy elmondható volt a Lamborghiniről is, aztán egyszer csak: Urus. Igazából mindenkit elkapott ez a mánia, és még az olyan nagy nevek is beadták a derekukat, mint a Bentley vagy Rolls Royce. Mondjuk SUV hamarabb lesz luxusautó mint sportautó, ennek ellenére már a Ferrarinál is tervben van egy ilyen borzalom, pedig ők tényleg nem erről híresek.