Itt az új Mitsubishi Pajero
Több, mint öt éve mutatták be a Mitsubishi orbitális terepjárójának legfrissebb változatát, így már ideje volt egy kiadós ráncfelvarrásnak.
A Pajero eddig sem volt kifejezetten harmonikus látvány és ezt a tulajdonságát a facelift során is megőrizte. Az orr rész kialakításán az új ködlámpák megjelenítésén kívül túl sokat nem változtattak, de még így is érezhetően más lett a hangulata. Mintha még egy fokkal magasabbra emelték volna a kaszni övvonalát, így már szinte zavaróan fent hordja az orrát.
A sziluett érdemben szintén nem változott és hátul is csak módjával nyúltak a formához. Lényegében csak lecsippentették a mostani széria kissé megfolyt lámpáinak végét, amivel sokat javult az összkép. Az apróbb változtatásoknak hála egy árnyalatnyival azért korszerűbb lett a forma, de összességében még mindig nehezen lehet rámondani, hogy szép.
A beltérben a legnagyobb újítás, hogy az analóg mutatókat lecserélték egy nyolc colos digitális műszerfalra, és a középkonzol ugyanekkora érintőképernyőjét is frissítették. A képek alapján nehéz megállapítani, de állítólag az anyaghasználat is sokat fejlődött, és a hátul ülők is kaptak végre egy szivargyújtó és egy USB kimenetet.
A vezetéstámogató rendszerek terén is behozták a lemaradást, a ránc felvarrott változatban már elérhető a sávváltást segítő automatika, és tolatásnál hagyatkozhatunk a keresztirányú forgalom figyelőre is. A motorválaszték továbbra is egy darab 2,4 literes, 178 lóerős dízelből áll, amihez egy nyolcfokozatú automatát kapcsoltak.