Jelenleg csak egyetlen motorral érhető el a Supra, a 3 literes, turbós BMW hathengeres 340 lóerős változatával. Gyengének ez sem mondható, de a műszaki alapjaiban azonos BMW Z4 kapható 387 lóerővel is, ami miatt a Toyota kapott is kritikát. A márka sportkocsijainak fejlesztését irányító Tetsuya Tada azonban azt ígéri, ez csupán átmeneti állapot.
„Egy sportkocsival nem ígérhetünk kevesebbet, mint hogy minden változat nagyobb és nagyobb teljesítményű lesz.” - mondta az Autoblognak adott interjú során, és azt is hozzátette: a hasonlóság a Supra és a Z4 között a jövőbeli fejlesztésekkel halványul majd. Részleteket nyilván nem közölhetett, az viszont már most sem titok, hogy a Suprába épített BMW motorból sokkal nagyobb teljesítményt is ki lehet hozni. Korábban kipróbálták, hogy a Supra motorjából mekkora teljesítményt lehet kihozni csak a vezérlőprogram módosításával, és 426 lóerőt, illetve közel 600 Nm teljesítményt mértek a fékpadon. Ám a BMW használja ugyanennek a motornak egy erősebb változatát, az S58-ast, amely utcai autókban is eléri az 510 lóerőt, és az sem zárható ki, hogy ezt később a Toyota is megkapja.
Ugyanakkor úgy néz ki, akik kézi váltós Suprára vágynának, ettől a generációtól nem kapnak ilyet: Tada azt mondja, aki ilyesmit szeretne, kénytelen lesz megelégedni a GT86-ossal, másik kézi váltós sportkocsi egyelőre nem szerepel a terveikben.