Egyelőre afféle gyári kedvcsinálóként mutattak egy álcázott példányt az i30 N Project C-ből, amely várhatóan a koreai sportkompakt eddigi legdurvább változata lesz.
Már néhány részletet is közöltek az autóról, például az sem titok, hogy honnan kapta a nevét. Állítólag a Hyundai Namyang-i fejlesztőközpontjának tesztpálya adta az ötletet. Ez ugyanis Area C, magyarul a C terület nevet viseli, és bár elég kevesen ismerik testközelből, kulcsfontosságú szerepet játszik az összes gyors Hyundai tervezésénél. Az is kiderült, hogy ezúttal olyan eszközökkel igyekeznek javítani az i30 N képességein, amelyeket kifejleszteni nem került egy vagyonba. Így a 275 lóerős motor teljesítményét nem növelték, inkább az autó tömegét igyekeznek csökkenteni karbonszálas elemek alkalmazásával. A hatás hasonló, de így nem kell a motorhoz minden piacon újra beszerezni minden engedélyt és tanúsítványt.
A Project C kifejezetten Európa egyes piacaira készül, ezért is időzítik a bemutatását a szeptemberi Frankfurti Autószalonra. Állítólag összesen 600 példány készül majd a Project C-ből, azt azonban még nem tudjuk, hogy az alapos gyári tuning mekkora felárat jelent majd, és mennyiben látszik majd az autó dinamikáján.