Már sportos plug-in is van a Seat Tarracóból
Nem kellett sokáig várni, hogy a tavaly jött Tarraco kapjon egy plug-in változatot. A takarékosság kevésbé volt szempont a kínálatbővítésnél: egyelőre csak egy új sportváltozatba került hibridrendszer.
Seat Tarraco FR lett a neve a legnagyobb Seat új konnektoros hibridjének. A frankfurti szalonra időzített újdonság teljesítményben rendesen ráfejel majd a hétüléses eddigi legerősebb (190 lóerős) változatára. 245 lóerő lesz a max rendszerteljesítménye, ami az 1,4-es TSI 150 lóerejéből és a villanymotor 115 lovából jön össze. A nyomaték még inkább az egekbe lett küldve: 400 Nm-re lőtték be.
A hibrid lelke egy 13 kWh-s lítium-ion akkucsomag, amit a hátsó ülések alá süllyesztenek. Mivel WLTP-mérés szerint pusztán erről képes elmenni 50 kilométert a villanymotorjával, sok országban számíthat állami kedvezményekre, jelen állás szerint nálunk például kap majd zöld rendszámot annak minden előnyével. Ez a sportos hajtás annyiban sportos, hogy 7,4 másodperc alatt viszi nulláról százra a Tarraco 1,8 tonnáját, de a villanymotorral jött teljesítménynövelés mellett egyelőre nem hallani másféle sportosításról az autón. A képek alapján legfeljebb az ülések lesznek még vagányabbak és néhány él jobban ki lesz hangsúlyozva rajta.
A plug-in hibriddel együtt egy új szürke fényezés és egy új, kicsit nagyobb belső kijelző is jön a Tarracóhoz. A nagy nyilvánosságnak Frankfurtban mutatják majd meg először szeptember elején az FR-t, a forgalmazása viszont csak 2020-ban indul.