Oliver Blume, a Porsche márka vezetője egy interjúban beszélt a 911-es sorozattal kapcsolatos tervekről. Kiderült, hogy a villanyosítást ez sem kerülheti el, de egyelőre nem tisztán elektromos hajtásban gondolkodnak, sőt, még csak nem is konnektoros hibridben.
Az igazgató azt mondta, a teljes 911-es sorozatból a hibrid megy majd a legjobb dinamikával, amit részben az tesz majd lehetővé, hogy hagyományos, manapság öntöltőként emlegetett hajtásláncot kap. Így nincs szükség jelentős többletsúlyt jelentő nagy akkumulátorra, viszont a villanymotor többlet-teljesítményét használhatják a gyorsulás javítására. Az ígéret már csak azért is érdekes, mert a 992-es sorozatból is várható Turbo és GT2 változat, 700 lóerő feletti teljesítménnyel, és a hibrid elvben ezeket is túlszárnyalja majd dinamikában.
Más forrásból azt is tudni lehet, hogy az aktuális 911-es, a 992-es hajtásrendszerét eleve úgy tervezték, hogy a motor és a váltó között legyen hely egy tárcsa-forma villanymotornak, a PDK váltó pedig megbirkózik akár 800 Nm feletti nyomatékkal is. Emellett a Porsche fejlesztési vezetője, August Achletiner azt ígérte, hogy néhány kilométert tisztán villannyal is elmegy majd az autó. Így nagyjából azért sejthető, hogy mire számíthatunk: olyan csúcsmodellre, amely akár 800 lóerő körüli csúcsteljesítményt nyújt, összkerék-hajtással és kis méretű akkumulátorral.
Azt még nem tudni, hogy a szuper-hibrid mikor érkezik, de a Porsche általában a 911-es teljes modellciklusára széthúzza a különféle változatok bemutatását, azaz a következő négy-öt évben bármikor számíthatunk a megjelenésére.