Az Augmented Driving Concept nevű szerzet az autóvezetés új típusú élményét hivatott bevezetni, ahol csak akkor nyúlunk bele a vezetésbe, ha valamelyest eltérnénk az előre megtervezett útvonaltól, ám ezt bármikor megtehetjük.
A Honda egy komplett tanulmányautót épített a CES-re a koncepció bemutatásához. A jármű maga is kifejezetten szokatlan, kétajtós, barchetta-fazonú négykerekű. Jelzés értékű szélvédő és egyetlen egybefüggő üléspad jellemzi. Üveg jellegű felületből így is bőven akad a járművön, hiszen átlátszó burkolat alá került a hűtőmaszk a fényszórókkal, és az ajtók közepén is kialakítottak egy-egy átlátszó területet. A jármű legfontosabb újítása azonban nem a fura karosszéria, hanem a teljesen újragondolt kormánykerék.
Ez egy fix, érintésérzékeny karimát jelent, amelyet finoman megsimítva a megfelelő irányba, befolyásolható a haladás iránya és sebessége. Nem folyamatos vezetésre tervezték, viszont lehetővé teszi, hogy az önvezető rendszer döntéseit befolyásoljuk menet közben. Bár minden részletet még nem tudunk, a Honda szerint nyolcféle üzemmódja van a rendszernek, amelyek eltérő mértékben engednek beleszólást a jármű irányításába, a teljes önvezetés és a félautomata működés közti tartományban.
A koncepció ebben a formájában persze aligha valósul meg: a Honda külön ki is emeli, hogy a való életben az önvezető autókban is rendesen, bekötve kell, és lehet ülni.