Valószínűleg a 2010-es évek legjobb sportkocsijai közé tartozik a Lexus LFA, de az 500 elkészült példány egy része még nyolc évvel a gyártás leállítása után sem talált gazdára, valószínűleg a viszonylag magas ár következtében.
Az LFA-t még 2010 decemberében mutatták be: az orrmotoros sportkocsit 560 lóerős, 4,8 literes V10-es motor hajtja. Ez akkortájt nem volt akkora kuriózum, hiszen hasonló került a BMW M5 és M6 típusokba is. Ám azokkal ellentétben úgy néz ki, az LFA-ból még mindig akad néhány eladatlan példány, annak ellenére, hogy 2012-ben gyártották le az utolsó példányt. Az Egyesült Államokban tavaly három példány is gazdára talált, 2018-ban pedig két másik – és ha igazak a pletykák, az amerikai kereskedőhálózatban még mindig kallódik legalább négy példány.
Bár nem a legjobb pillanatban érkezett – tíz éve épp világszerte nagyon nehéz volt autót eladni – az LFA-k megmaradása mégis inkább annak köszönhető, hogy a Toyota az első pillanattól igyekezett elkerülni, hogy az LFA-n spekulánsok nyerészkedjenek. A 450 ezer dolláros – kb. 132 millió forintos – autót csak olyan szerződéssel lehet megvásárolni, amely a továbbadását évekre lehetetlenné teszi.