Korábban kétszer is találkoztunk már a Zarooq SandRacer nevű terep-kupéval, harmadszor azonban kissé újragondolt formatervvel, és új néven bukkan fel.
Harmadszor Laffite X-Road néven mutatták be: a név egy spanyol testvérpáré, az autó fejlesztését viszont a G-TEC nevű tapasztalt versenyautó-építő cég végezte, amelyet egy francia mérnök, Philippe Gautheron alapított több mint két évtizede.
A koncepció keveset változott: a műanyag karosszériaelemek alatt terepraliból ismert versenytechnikát találunk. Króm-molibdén csővázat és tisztességes terepfutóművet 43 centis rugóúttal. A haladáshoz a teljesítményt a GM 6,2 literes small block V8-asának különböző változatai adják, a leggyengébb kivitel 470, a legerősebb 720 lóerős. Váltóból is kétféle választható, ötfokozatú manuális, vagy hatsebességes, kézzel is kapcsolható automata. A gyáriak szerint az 1,3 tonnás, hátsókerék-hajtású terep-sportkocsival 230 km/h érhető el, bár nyilván ez az adat is változik a motor teljesítményétől függően.
Nem tudjuk, hogy a Zarooq-ból miképp lett Laffite, de már a gyártásról is szó van, ami állítólag Kaliforniában zajlik majd. Talán pontosabb egyedi építésről beszélni, hiszen összesen 30 ilyen, rendszámos gépet terveznek összerakni, amelyeket kiviteltől függően 465 és 545 ezer dollár, azaz 140 és 165 millió forint közti áron próbálnak majd értékesíteni.