A Fiat Chrysler 2018 óta igyekszik elérni, hogy az indiai Mahindra felhagyjon a Jeep-licenc alapú Roxor észak-amerikai forgalmazásával, de az indiai gyártó nem adja meg magát. Miután úgy tűnt, a Kereskedelmi Bizottságnál elbukhatják az ügyet, változtattak az autójuk orrkialakításán, nyilván abban a reményben, hogy ezzel piacon tarthatják saját terepjárójukat.
A Jeep-jelleg persze így is felismerhető a sárvédők és a motorháztető formáján – ezeken nem alakítottak semmit – de a függőlegesen osztott hűtőrács helyett vízszintes tájolású nyílásokon juthat be a hűtőlevegő a motortérbe, a két első lámpát vizuálisan összekötő domborítás pedig inkább az FJ40-es Toyota Land Cruiser karakterét idézi, mint bármelyik Jeepét.
Nem egyértelmű, hogy ennyi elég lesz-e, mivel a Fiat Chrysler ügyvédei nem csak a hűtőmaszkba kötöttek bele. Hat jellegzetességet soroltak fel, amelyek a Jeep terepjáróinak elsődleges ismertetőjegyei, és ezek közül csak egy a hűtőrács. Ilyennek minősítették többek közt a felül sík, oldalt lekerekített motorháztetőt, a hűtőrács elé kinyúló első sárvédőket, és mivel a Roxor a régebbi CJ Jeepek szinte tökéletes másolata, így sem lehetetlen, hogy a Mahindra terepjárót kitiltják az Egyesült Államokból.
Korábban úgy tűnt, a Jeep és a Mahindra jogvitája a végéhez közeledik, de ha másra nem is, a frissítés időhúzásnak biztosan alkalmas.