A Capturhoz hasonlóan a Mégane is megkapja a Renault új, kuplung nélküli, körmös kapcsolós hibrid hajtásrendszerét.
Az E-Tech modellben egy 1,6 literes benzines szívómotor dolgozik együtt két villanymotorral. A Clióban használt változathoz képest a legnagyobb eltérés a 9,8 kWh-s akkucsomag, amely lehetővé teszi, hogy 135 km/h-s sebességig tisztán elektromos üzemben használják a Mégane-t. A hatótáv ilyenkor vegyes ciklusban 50, városban 60 km körül alakul a gyáriak szerint.
A hajtás három üzemmódban használható. A Pure előnyben részesíti az elektromos hajtást, azaz csak akkor kapcsolja be a benzinmotort, ha az akkumulátor már kiürült. A MySense fogyasztásra optimalizálja a működést, és az akkumulátort 40%-nál jobban nem engedi lemerülni, Sport módban viszont a hibrid hajtás összes teljesítménye, a teljes 160 lóerő használható.
A hibrid hajtáson kívül is módosítottak néhány részletet a Mégane kínálaton, bár a változtatásokat nagyítóval kell keresni. Változtattak a lökhárító kialakításán, a műszerfalon, és elérhető egy 2-es szintű vezetés-segítő rendszer is, a Highway & Traffic Companion is, amely 0 és 160 km/h között képes sávot követni és követési távolságot tartani. Ezen felül eltűnik a kínálatból a gyengébb, 280 lóerős Mégane RS, csak a 300 lóerős marad meg, a sportosabb futómű-beállítással.
A frissített Mégane a nyártól lesz kapható az európai Renault kereskedésekben.