Bár kézenfekvő lett volna, hogy a Renault egyszerűen átvegye a Mercedestől az elektromos Smart EQ Forfour-ban alkalmazott hajtásrendszert, ez legfeljebb részben történt meg. Az új francia villanyautóban valamivel nagyobb kapacitású akkumulátort alkalmaznak, ami valamivel nagyobb hatótávot is jelent.
A Twingo Z.E. motorja ugyanúgy 60 kW, azaz 81 lóerő teljesítményű, mint a Smarté, amivel 4 másodperc alatt érheti el az 50 km/h-s sebességet, a legnagyobb elérhető tempót pedig 135 km/h-ra állították be. Az újdonság a 22 kWh-s akkumulátorcsomag, amely a gyári adat szerint 180 km-es hatótávhoz elegendő, méghozzá WLTP szabvány szerint mérve. Ez a Smarthoz képest, amelynek a 17,6 kWh-s akkumulátora szintén WLTP szabvány szerint 145 km-re elegendő energiát tárol, egyértelmű előrelépés, viszont a VW csoport villany-kisautóinál, amelyek elvben 260 km körüli hatótávot kínálnak, valamivel gyengébb eredmény.
A gyári adatok szerint egy teljes újratöltés háztartási konnektorból 13,5 órát vesz igénybe – az autó saját töltője 2,3 kW-ot vesz fel – de ez a megfelelő fali töltődobozzal 8 illetve 4 órára csökkenthető. A gyorstöltés idejét 63 percre becsülik: ennyi idő kell az akkucsomag feltöltéséhez 80%-ra, 22 kW-os töltő segítségével.