A McLaren ugyan kilenc éve gyárt ismét utcai sportkocsikat, de hiába kaptak már sok kritikát miatta, a névadás feladatát továbbra is elszabotálják. Ezúttal is csak egy típusszámra tellett, ami most már hagyományosan az autó teljesítményét jelöli, mivel itt a 4 literes V8-as turbómotort 765 lóerőre állították be.
A technika ennél nyilván tudna többet, a Sennában ugyanez a motor 800 lóerős, de a majdani vásárlóknak nyilván így sem lesz hiányérzetük. Az elődhöz, a 720S-hez képest így is 45 lóerővel erősebb, és közben vagy 80 kilóval könnyebb az új modell: üresen csupán 1229 kilogrammot nyom. Emellett a váltón is fejlesztettek, ami a gyáriak szerint 15%-os javulást hozott az egy fokozaton belüli gyorsulásban, így a 765LT-vel futhatják most a leggyorsabb köridőket a Super sorozatú autóik közül. A nyers számok sem rosszak: az autó 2,7 másodperc alatt gyorsul 96 km/h-ra, 7,2 másodperc alatt érheti el a 200 km/h-t, a végsebessége pedig 330 km/h.
Maga az autó ránézésre egyébként nem különbözik olyan nagyon a 720S-től. Mások az első légbeömlők, hátul pedig egyértelmű ismertetőjegy a négy egymás melletti kipufogóvég, de a karosszériaelemek nagy része azonos maradt.
A belső átalakítások nagyja is azt támasztja alá, hogy a 765LT a tapasztalatok alapján egy részleteiben tökéletesített 720S. Egyebek közt átvették a Senna féknyergeit, sőt, a teljes karbontárcsás Senna fékrendszer elérhető némi felárért, új a titán kipufogórendszer, ami vagy 40%-kal könnyebb a 720S-énél, a hétfokozatú, dupla kuplungos váltóba pedig – nyilván szintén a tapasztalatok alapján – bekerült egy visszaváltás-korlátozó funkció. Ez akkor lép közbe, ha a rosszul megválasztott visszaváltási fordulatszámmal a sofőr túlpörgetné a motort: ilyenkor a váltó csak megjegyzi a vezető szándékát, és akkor vált vissza, ha a művelet már anélkül hajtható végre, hogy a motorban kár keletkezne.
A McLaren 765LT szállítását szeptemberben kezdik meg, és egy 765 darabos sorozat készül.