Kínában már drónok is besegítenek az autóvásárlásban

2020.03.24. 11:15

A koronavírus-járvány miatt számos vállalat igyekszik minél több mesterséges intelligenciát használni mindennapi működésében - ez különösképp igaz Kínára. A Geely Auto például februárban bevezette, hogy az ügyfelek már érintkezés nélkül, házhozszállítással is megkaphatják autóikat – írta a Carscoops.

Geely-Auto-Touchless.gif

Ezt pontosan február 10-én vezették be, és azóta több mint 10 ezren rendeltek autót, természetesen ilyen formában. Mindez úgy néz ki, hogy az ügyfelek online kiválasztják a modellt, annak specifikációit, sőt, biztosítást is köthetnek rá, és ezután megrendelik – lehet választani, hogy házhoz vagy munkahelyhez. Amint az autó elkészült, kiszállítják az előbbi opciók valamelyikéhez, majd a kulcsokat egy drón segítségével adják a tulajdonos kezébe, pontosabban a küszöbére teszik le.

A rendelések és az újdonsült 110 ezer regisztráció alapján úgy tűnik a rendszer bevált. Az autógyártó természetesen hozzátette, hogy alapos fertőtlenítésen megy keresztül az összes autó, mielőtt kiszállítanák őket.