Nem igazán látható át, hogy milyen stratégia mentén fejleszt Kína első számú luxusmárkája, de az már a csúcsmodell, az L5 láttán egyértelmű, hogy az ős-Hongqi, a CA770-es vonásait szívesen idézik fel ma is.
Ez látszik az újdonságon is, amelyet egyelőre L4 néven emlegetnek. Ezen is felbukkan a jellegzetes, agyonkrómozott, bálnaszilás hűtőrács, sőt, még nagyobb hangsúlyt kap azzal, hogy nagy kerek lámpák helyett kis szögletes fényszórók kerülnek mellé. Ránézésre akár az L5 utóda is lehetne, a neve alapján azonban, és mivel állítólag 4 literes, turbós V8-ast terveznek beleépíteni az orrába, valószínűbbnek tűnik, hogy ezt alacsonyabb presztízsű modellnek szánják a V12-es csúcsgépnél.
A Hongqi egyébként nem csak ilyen gigalimókat kínál, nemrég mutatták be például a H9 típust, amely jóval kevésbé múltba forduló formatervével az Audi A6-os kategóriájában lenne hivatott megnyerni a hazafias kínai autóvásárlókat. Emellett nagy terepjárójuk is van, természetesen a BMW X7-esét megszégyenítő méretű hűtőráccsal.