Alighanem a járványhelyzet miatt a szokottnál gyérebb forgalom motiválta ezt a laferrarist, hogy talán a típus pályafutása során először végsebességig vigye a Ferrari csúcsmodelljét. Összejött neki a házon belüli csúcs, hála a vírusnak és a sebességkorlát-mentes német autópályaszakasznak.
A Bugatti 490 km/h-s világcsúcsa után lehet, hogy nem tűnik nagy dobásnak ez a 372-es végtempó, de emlékeztetőül álljon itt, hogy az autósportok leggyorsabbikában, a Formula-1-ben a versenyen valaha mért legnagyobb csúcssebesség 370 km/h volt. Ezt még egy V10-es McLaren Mercedesszel produkálta Kimi Raikonnen 2005-ben. És oké, az autósportot kanyartempóra játsszák, de attól még ez a végtempó abszolút a topliga, bár sokat elvesz az értékéből, hogy a laferraris őrült mindezt közúton, forgalomban rohanva hozta össze. És itt akkor emlékezzünk meg az M7-esen, egy ugyanilyen felvétel miatt Lamboghini Huracanját 330-nál eldobó honfitársunkról.
A hangot, amit az erős szélzaj mögül hosszan kiélvezhettél, az idén hétéves LaFerrari 6,2 literes V12-ese adja. Magában 800 lóerős, de van még a hajtásában egy villanymotor is, ami néha besegít további 160 lóerővel. Katalógus szerint tizenöt másodperc alatt megy neki a 0-300 km/h, végsebességéről pedig korábban csak annyit mondtak az olaszok, hogy valahol 350 fölött van. A fenti videó után már biztos, hogy inkább valahol 370 fölött (óra szerint legalábbis), de ha nagyon rákészülne a gyár, kimondottan erre fejlesztett gumikkal, a megfelelő helyszínen talán a LaFerrarit is belökhetnék a 400-as ligába. Kár, hogy a Ferrari ebből a végsebességhajszából (ami a Koenigsegg, a Bugatti és a Hennessey között megy évek óta) eddig látványosan kihúzta magát.