A Nissanon belül sokan a Datsun márkát okolták az elmúlt évek veszteségeiért, de a belső folyamatokat nem könnyű megállítani, akkor sem, ha lenne szándék a márka újbóli beszántására.
Erre utal legalábbis, hogy megkezdődött a szuperolcsó, indiai Redi-Go megújításának bevezető kampánya. Egyelőre valószínűleg csak egy kisebb frissítésől van szó, hiszen a típus nem olyan régi – 2016-ban mutatták be – bár ami a külsejét illeti, finoman szólva sem lehet elég hamar változtatni rajta. Úgy néz ki, ezzel a gyáriak is tisztában lehetnek, mert az előzetes alapján rendesen átalakul az autó orr-kialakítása: a fényszórók várhatóan kisebbek, a hűtőmaszk nagyobb lesz.
Ha a műszaki tartalom nem változik, amire elég nagy az esély, akkor továbbra sem kell féktelenül száguldozó Redi-Gókra számítani India útjain, hiszen 800 vagy 1000 köbcentis háromhengeres motorral létezik, 54 illetve 67 lóerő csúcsteljesítménnyel. A típus vonzereje valószínűleg az átdolgozás után is az ára marad, amely átszámítva 1,2 millió forint alatt marad, de ha minden igaz, ezért a frissítés után már nem a piac legbénább formatervű autója jár majd.