Úgy néz ki, a PSA csoport úgy döntött, elektromos furgonját a biztonság kedvéért minden márkanéven külön mutatja be. Először az Opel Vivaro-e-t láthattuk, de garantáltan a Citroën változat lesz az a kivitel, amelyen garantáltan a legtöbb kétpöttyös E betűt találjuk az ikrek közül, hiszen az ë-Jumpy nevet kapta.
Természetesen a műszaki adatokban nincs érdemi eltérés. Fura is lenne, hiszen az összes elektromos PSA furgon ugyanott készül, azonos műszaki tartalommal, csak a márka- és típusjelzésekben lehet eltérés. Itt is a jól ismert 136 lóerős villanymotort és az 50, illetve 75 kWh-s akkumulátorokat alkalmazzák, amelyek 230 és 330 kilométeres hatótávot eredményeznek.
Itt már kiderült, amit az Opel nem részletezett, hogy kétféle terhelhetőséggel lesz elérhető a típus, de az 1275 kilogrammos növelt terhelhetőségbe egyrészt a sofőr tömegét nem számolták bele, másrészt ez csak a kisebbik akkucsomaggal érhető el. A normál terhelhetőség egyébként egy tonna, és háromféle karosszériaméretet kínálnak: az XS 4,6 méteres, az M 4,95 méteres, az LX pedig 5,3 méteres, akárcsak a hagyományos hajtású változat esetében.
A Citroën esetében az is kiderül, hogy töltési lehetőségből is háromféle lesz: háztartási hálózatból 8 vagy 16 A áramerősséggel tölthető az autó, emellett telepíthető az autóhoz 3,7-22 kW-os otthoni töltő, úgynevezett wallbox, amihez 32 A-es kábelt adnak, illetve gyorstölthető is az autó, méghozzá legfeljebb 100 kW teljesítménnyel. Természetesen lesz az autóhoz mobiltelefonos app is, amellyel ellenőrizhető a töltési szint, és időzíthető a töltés az otthoni töltési megoldásokat használva.
Ahogy az Opel, a Citroën sem írt még árat, így egyelőre nehéz megjósolni, hogy mennyire válhat népszerűvé a Jumpy elektromos hajtású változata, viszont az kiderült, hogy kicsit később kapjuk, mint Európa nyugatabbra fekvő országai: a magyar bevezetését csak 2021-re ígérik, míg másutt már 2020 második felétől elérhető lesz.