A GT-R révén a Nissan viszonylag kedvező áron kínál igazán gyors sportkocsit. A napokban bemutatott, áttervezett változatra viszont csak a gyors igaz, a kedvező ár már sokkal kevésbé.
Az új gép a 2017-ben beindított Nissan-Italdesign együttműködés végeredménye, a két éve leleplezett prototípus készre csiszolt változata. Eredetileg az idei Genfi Autószalonon tervezték bemutatni, ehelyett a napokban. az olaszországi Tazio Nuvolari versenypályán eshetett meg az első nyilvános szereplése.
A formaterven szinte semmit sem változtattak a tanulmányhoz képest, a legnagyobb eltérés a színválasztásból fakad: a fekete hűtőmaszk és hátsó rész miatt néhány részlet, mind például a hűtőrács jellegzetes, széles kerete kisebb hangsúlyt kap, mint a korábbi, aranyszínű festéssel.
A karosszéria egyébként ugyanúgy egy tovább csiszolt GT-R-nek mutatja az autót, mint eddig, és ha a műszaki tartalmat nézzük, ugyanez a helyzet: minden a GT-R-ből jön, de a Nismo tuninggal a 3,8 literes biturbó V6-os itt már 720 lóerő leadására képes, ami jelentős többlet a jelenleg kapható GT-R 572 lóerejéhez képest.
Mondjuk a GT R-50 esetében a vételár nem egészen arányos a teljesítménynövekedéssel: mivel az újdonságból összesen ötven példányt készítenek, egy-egy példány ára, 990 ezer euróra jön ki, miközben egy nagyszériás GT-R ára 103 ezer, a 600 lóerős Nismo kivitelé 210 ezer euró.