A drágább változatokhoz hasonlóan a hátsó villanymotorhoz itt is kétfokozatú automata váltó jár, az első tengelyt azonban nem hajtja a Taycan alapkivitele.
Gyengének így sem neveznénk: a kisebb, 79,2 kWh-s akkumulátorral párosítva a motor folyamatos teljesítménye 322 lóerő, a csúcsteljesítménye 402 lóerő lesz, míg a 93,4 kWh-s akkuval 375 lóerő folyamatos és 469 lóerő csúcsteljesítmény adódik. Úgy tűnik, a két akkumulátor közti méret- és súlykülönbség nagyrészt fel is emészti a teljesítménykülönbséget, legalábbis erre utal, hogy mindkét változathiz 5,4 másodperces gyorsulási időt adnak meg 100 km/h-ig, a végsebességük pedig egyaránt 230 km/h.
Az elérhető hatótávot a Kínában használatos NEDC szabvány szerint adták meg: ez a kisebb akkumulátorral 413 kilométer, a nagyobbikkal pedig 488 kilométer, bár valószínű, hogy ezek a számok kifejezetten optimista becslései a valós hatótávnak.
A Taycan alapváltozataiért Kínában 888 ezer illetve 948 500 jüant kérnek az akkumulátor méretétől függően, ami 40 illetve 42,7 millió forintnak felel meg. Európában ennél a négykerék-hajtású 4S is olcsóbb – Németországban 105 600 euró, kb. 38 millió forint – azaz elképzelhető, hogy hátsókerék-hajtással az ár errefelé bemehet 100 ezer euró alá.