A tervek szerint a Byton Európában és Észak-Amerikában egyaránt 2021-ben kezdte volna forgalmazni első villanyautóját, de már nem egyértelmű, hogy erre valóban sor kerülhet. Bár az M-byte nevű szabadidő-autó fejlesztésével elkészültek, még a piaci bevezetés előtt összeomolhat a cég.
A Byton legnagyobb befektetője a kínai állami tuladjonú autógyártó, a FAW, illetve a szintén kínai akkumulátor-gyártó, a CATL, de egyelőre úgy néz ki, még arra sincs garancia, hogy a cég ki tudja fizetni az elmaradt munkabéreket.
A cég sajtóközleményben jelezte, hogy megpróbál tőkét bevonni, amiből kifizetheti az elmaradt béreket, és egyben teljes átszervezést ígért, amivel csökkenthetik a működési költségeket.
Az egyelőre nem látszik, hogy hogyan lábalhatnak ki a jelenlegi helyzetből, de elég valószínű, hogy az M-byte 2021-re tervezett európai és észak-amerikai piaci bevezetése késni fog.