A beltérrel se várták meg a szeptember 1-jére szervezett ünnepélyes bemutatót, két rajzzal lényegében az Enyaq utasterének teljes első felét megmutatták a csehek.
A hamarosan érkező Enyaqról röviden annyit érdemes tudni, hogy a Volkswagen ID.4 nagyon közeli rokona lesz, és most már biztosra vehetjük, hogy előbb érkezik meg a piacra, mint a drágább konszerntársa. A hajtásáról és a formavilágáról is rengeteg infót kiadtak már a csehek, a beltér volt az utolsó teljesen sötét folt a villanyos crossovernél. Ezeknek a rajzoknak hála már ide is jutott egy kevés fény, és elárulták, hogy a korszellemnek megfelelően ebben a horizontálisan tagolt műszerfalban rengeteg az újrahasznosított alapanyag. A műanyagok több mint fele újrahasznosított PET-palackokból nyert rostok keverékével készült, az ülések borítása felerészben gyapjú, a bőrnek ható elemeket pedig olivafák leveleinek kivonatából csinálják.
A tagolás maga követi a skodás trendeket, bár sokat finomítottak rajta a tervezők. Az akár 13 colos méretben is kérhető központi kijelző lesz még érdekes rajta. Azaz nem is feltétlen az, hanem ahogyan annak navija együtt dolgozik majd a szélvédőre vetítő HUD-dal. Nem sok konkrétumot tudni még erről, de az eddig közölt infók alapján valami nagyon olyasmi kiterjesztett valóságos, háromdimenziósnak látszani akaró navigáció lesz itt, mint amivel az új S osztálynál is készülnek. Ami pedig még a képek alapján feltűnő az az apró menetirány kapcsoló középen, amivel spóroltak némi helyet egy plusz rekesznek.
A beltérről annyit tudni még, hogy a sík padlója alá kerül az akkucsomag. A csomagtartó így nincs veszélyben, 585 literes lesz, de a magas tetőnek hála állítólag nagyon tág lesz odabent az Enyaq.