A H9+ elnevezésű autó nagyrészt persze azonos a H9-essel, a legnagyobb eltérés a 40 centis toldás az autó közepén, ami legnagyobb részt a hosszabb hátsó ajtó, illetve a vaskosabb középső ajtóoszlop mögött bújik meg.
Ezen felül igazán feltűnő a vörös-fehér fényezés, és a rengeteg króm felület, amely az autót díszíti. A H9-hez hasonlóan ez a változat is inkább korszerű, mint múltidéző, és valószínű, hogy egy profi formatervezőnek, a Rolls-Royce-tól elcsábított Giles Taylornak köszönhető, hogy a formaterv jól átgondolt, ugyanakkor divatos hatást kelt.
Úgy tudjuk, a H9+ is inkább a magánszektornak készül, mint az állami tisztviselőknek, bár az sem kizárt, hogy a jövőben ilyenekkel járnak majd inkább a ma még elsősorban nagy Audikkal furikázó közepes rangú pártvezetők.
A H9+ műszakilag nem hoz érdemi változást a rövidebb változathoz képest: a nyújtott modellbe is 2 literes, 252 lóerős turbós négyhengeres, vagy 3 literes, 272 lóerős mechanikus kompresszoros V6-os kerülhet. Ezek nem tűnnek igazán komolynak egy ekkora luxusautóban, de valószínűleg erősebb motort nem igazán indokol a kínai közlekedés ritmusa.