Ez már a harmadik hasonló, átemblémázott modell: a Suzuki a Toyota RAV4-essel bővíthette saját kínálatát, a Toyota viszont már megkapta a Vitarát, most pedig a Suzuki Balenót kezdik kínálni Toyota Starlet néven.
Szokványos bérgyártásos megoldásról van szó, ami ráadásul elég jól is jön a Suzukinak. A 2015-ben bemutatott Balenót 2019 végéig kínálták Európában, de úgy tűnik, a négyméteres ötajtós pályafutása itt nem folytatódhat. A pontos okokat nem ismerjük, de valószínű, hogy a döntésnek van köze a szén-dioxid-kibocsátás korlátozásához, amely miatt a Suzuki többi modelljének motorkínálata is alaposan leszűkült.
A típust most Starlet néven Afrikában kezdik kínálni a Toyota kereskedőhálózatában - nem csodálkoznánk rajta, ha az Európában kieső mennyiséget igyekeznének így eladni. Egyetlen motorral, egy 1,4 literes, 92 lóerős szívó négyhengeressel kínálják a típust, amelyhez ötsebességes manuális, vagy négyfokozatú automata váltót választhatnak a vásárlók. A forgalmazást először Dél-Afrikában indítják be, de aztán fokozatosan 47 afrikai országra terjesztik ki.
A Startlet nevet egyébként a Toyota legkisebb városi modelljei viselték 1973 és 1999 között, Európában a sokkal sikeresebb Yaris váltotta a Starlet utolsó generációját.