Egyszerre szaporodik a Suzuki jelvényes Toyoták és a Toyota jelvényes Suzukik száma. Ezúttal az előbbiből kapunk egy újabbat: a RAV4-ből készült Across után itt a Corollából előállított Suzuki Swace is.
A Toyotánál készülő Suzukin azért változtattak annyit, hogy a két autó megkülönböztethető legyen: a Suzuki változathoz más első lökhárítót terveztek, hangsúlyosabb, előre jobban kiálló alsó légbeömlőkkel, így nem csak a jelvények alapján lehet különbséget tenni az amúgy nagyrészt azonos testvérmodellek között.
Úgy tűnik, a Swace egyetlen hajtással lesz elérhető: a Toyota 1,8 literes, négyhengeres, Atkinson-ciklusban működő motorja köré épülő hibrid rendszerrel. Ebben a benzinmotor 98 lóerős, a villanymotor pedig 72. A Suzuki összteljesítményt nem adott meg, de a Toyotánál a kettő együtt legfeljebb 120 lóerő leadására képes, amivel 11,1 másodperc alatt érhető el a 100 km/h-s sebesség, azaz a Swace is jó átlagos dinamikát ígér.
A Suzukinak alighanem az alacsony fogyasztás, és a vele járó kedvező szén-dioxid-kibocsátás igazán fontos, és ezt itt meg is kapják: a WLTP mérés szerint az autó 99 és 155 g/km közötti szén-dioxid-kibocsátást produkál, ami ebben a méretkategóriában kifejezetten kedvező.
A gyártás természetesen a Toyota Burnastone-i üzemében folyik majd az európai piac számára, és bár pontos árat egyelőre nem közöltek, meglepő lenne, ha nagyon más áron kínálnák, mint a Toyota a Corolla Touring Sports kombi műszakilag azonos, gyengébbik hibrid változatát, ami itthon valamivel 8 millió forint alatti áron érhető el.