Egyelőre csak egy előzetest mutattak a Vanderhall Navarro nevű járműről, amely a Vanderhall nevű kis cég következő terméke lesz.
Az első benyomás a sziluettfotók alapján, hogy az új jármű koncepciója sokkal kevésbé meglepő, mint a háromkerekű Vanderhalloké volt: ez négy kerékre támaszkodik és csukott, legfeljebb az orrkialakítása tűnhet furcsának.
Ahogy a korábbi roadsterekkel, a Navarróval kapcsolatban is az az ember érzése, hogy a formatervét tisztességesen kitalálták. Szinte nem létező túlnyúlásaival, és a háromkerekűektől örökölt, fényszórókkal integrált hűtőrácsával elég jellegzetes karakter, ugyanakkor van benne valami a Jeepek és a különféle egyedi építésű buggyk karakteréből. Egyedül az a kérdés, hogy mit kezdenek a karosszéria alól kilógó kerekekkel, ami a világon sehol nem legális közúti használatban.
A műszaki részletekről egyébként sem esett még sok szó, csak annyit mondtak biztosra, hogy elektromos hajtású lesz a terepjárójuk, hagyományos hajtásláncot nem is terveznek.
A Vanderhall egyébként épp a gyártókapacitása megduplázásán dolgozik: évi 10 ezer autó legyártására lesz lehetőség az új üzemben, a Utah állambeli Provóban, ahol bő 900 főt foglalkoztatnak majd.