A típussal kapcsolatban persze nem maradt sok meglepő részlet: a képeket és adatokat már korábban ismertették, így kevés, még hiányzó részlet maradt.
A Mokka szabvány CMP platformos autó, ami eleve számos kötöttséggel jár. Ilyen az elektromos változat szabványos 100 kW-os hajtása, amellyel egyebek közt a Peugeot 208-as és 2008-as, illetve az Opel Corsa villanyautó-kiviteleiben is találkozhattunk már, vagy a szuperegyszerű belsőégésű motorválaszték, amely 1,2 literes turbós benzinmotorból és 1,5 literes négyhengeres turbódízelből áll, különféle teljesítményszinteken.
A legfontosabb új információ a típus ára: Németországban 19 990 euróért – átszámítva bő 7,2 millió forintért – lesz elérhető a legolcsóbb hagyományos változat, ami egyébként a 100 lóerős, fronthajtású benzines, hatfokozatú kézi váltóval. Ez viszonylag soknak tűnhet, bár ebben jelentős szerepet játszik a gyenge forint-árfolyam, és nem kizárt, hogy itthon kínálnak majd valamiféle egyszerűbb kivitelt is, ami beférhet a 7 milliós lélektani határ alá.
Az elektromos változat ennél nyilván jóval borsosabb áron érkezik: Németországban ezért 32 990 eurót (közel 12 millió forintot) kérnek, bár ez az ottani, igen nagyvonalú villanyautó-támogatási rendszerben 23 420 eurót (valamivel kevesebb, mint 8,5 millió forintot) jelent majd, ami valóban elég versenyképes árnak tűnik a benzineséhez viszonyítva. A Peugeot e-2008 példájából kiindulva azonban nem lehetetlen, hogy a hazai forgalmazó kínálja majd a típust 11 millió forint alatt, ami itthon is hasonló támogatott árat eredményezne.
A valós szállítások persze nem kezdődnek azonnal: az Opel a jövő év elejére ígéri a Mokka első példányainak átadását.