A Dusterből korábban már épített platós változatot a román karosszéria-specialista, a Romturingia, és úgy tudjuk, ennek a gyári változatnak a tervezésében is részt vettek.
A korábbi, kis sorozatú átépítéshez hasonlóan ez is viszonylag rövid, kétajtós kabinú modell. A plató 1,65 méter hosszú, a térfogata kerek egy köbméter, a teherbírása 500 kg. A nyitható hátfal valószínűleg a Duster Pick-Up legnehezebben pótolható eleme lesz: ez fémvázas műanyag alkatrész, amely nem a nagy sorozatú Duster SUV megfelelő alkatrészéből származik.
További lényeges eltérés az ötajtós Dusterhez képest, hogy a Pick-Up közel két centivel rövidebb, és másfél centivel nagyobb a hasmagassága. A platós modellt egyetlen változatban gyártják majd, ami fehér színű és összkerék-hajtású lesz, 115 lóerős 1,5 literes dízelmotorral, hatfokozatú manuális váltóval és 16 hüvelykes alufelnikkel.
Az autó ára átszámítva nagyjából 8,2 millió forintnak felel meg, azaz az azonos hajtású Dusternál úgy 20%-kal adják drágábban. Azt egyelőre nem tudni, hogy tervezik-e a platós változat exportját, de Romániában a mai naptól rendelhető.