A GV70 érdekessége, hogy bár az ablakai alapján ferdehátú ötajtósnak néznénk, a tetővonala inkább a kombikéra emlékeztet, a hasmagassága és az arányai pedig a hobbiterepjárók irányába húzzák. A lényeg, hogy olyan stíluskeveréssel próbálkoztak a Genesis tervezői, amilyet eddig nem igazán láttunk.
Ami a szerepét illeti, az valamivel egyértelműbb: a GV80 SUV kisebb alternatívája lesz a Genesis kínálatban, és ez várhatóan az Audi Q5, a BMW X3 és a Mercedes GLC közvetlen ellenfelévé teszi majd. Ami a formát illeti, szemből erős a hasonlóság a felújított G70 szedánnal, oldalról viszont elég jellegzetes a vaskos harmadik tetőoszloppal és a kupé-jellegű ablakvonallal.
Arról egyelőre nem közöltek információt, hogy a karosszérián belül mi lakik, így ezt csak találgatni lehet, de a Genesis eddigi szokásait nézve valószínű, hogy egy turbós négyhengeres, illetve egy V6-os benzinmotor alkotja majd a motorválasztékot, hosszában beépítve, hátsó- vagy összkerék-hajtással.
Még tavasszal szellőztették meg, hogy a Genesis európai megjelenése már küszöbön áll, és a GV70 ebben kulcsszerephez juthat, hiszen ez a modell méretei alapján már itt sem számít túl nagynak, ugyanakkor napjaink legnépszerűbb kategóriájában indul.