Míg Európában és Észak-Amerikában egyre kevesebb személyautó talál gazdára a terepjárók, és annak látszó aszfaltra szánt modellek mellett, Kínában még mindig népszerű a hagyományos szedán-forma. Alighanem ennek köszönhető az új Mistra megszületése.
A 4,78 méter hosszú, 1,85 méter széles és 1,46 méter magas négyajtós az Elantra és a Sonata közé illeszkedik. Kétféle benzinmotorral lesz kapható, az egyik egy régimódi, 1,8 literes szívómotor 143 lóerővel, a másik egy 1,5 literes turbómotor 170 lóerővel. Az igazi érdekesség azonban a harmadik változat: ez teljesen elektromos, egy 56,5 kWh-s akkucsomagot építenek bele, amely állítólag 520 km-es hatótávra elegendő. Ez egyébként egyben a legerősebb változat is, a maga 184 lóerejével.
Az összes részletet egyelőre nem hozták nyilvánosságra, mivel a Mistra forgalmazását csak jövőre kezdik meg – így egyelőre azt sem tudni, hogy az egyes változatok mennyibe kerülnek majd. Az azonban, hogy az elektromos és a benzines változat között csak annyi a különbség, amennyi feltétlen szükséges, nyilván segít alacsonyan tartani a villamos változat árát is.