A Ford először kínálja a Rangert hátsó felépítmény nélkül Európában: a puszta alvázas kivitel egyféle hajtással, és kétféle fülkével lesz kapható. A gyártó emellett a felépítmény-beszerzésben is segítheti a vásárlóit.
Ahogy a legtöbb pickup, a Ford Ranger is alvázas konstrukció, így – a nagyobb teherautókhoz hasonlóan – viszonylag egyszerűen lecserélhető a gyári plató, szinte bármilyen más felépítményre. Ám most először jelenik meg ez a lehetőség a hivatalos Ranger kínálatban. Egyelőre két változat lesz, az egyik a rövid, kétajtós fülkével, a másik a hosszabb XL fülkével érkezik. Mindkettő kapcsolható összkerék-hajtással, a kétliteres Ecoblue dízel 170 lóerős változatával és hatsebességes manuális váltóval lesz elérhető.
A fülkés alváz aztán bármilyen felépítménnyel ellátható – a felépítmény gyártója számára a Ford részletes dokumentációt is biztosít a Rangerről – de a Ford saját, 160 tagú partnerhálózatából gyári garanciával is számos lehetőséget kínál. A Ranger rövidebbik kabinja mögött 2,52 méternyi hely marad a felépítmény számára, az autó megengedett össztömege pedig 3,27 tonna lehet. Emellett a Ranger fülkés alváz 3,5 tonnát vontathat is.
Árakat egyelőre nem közölt a Ford, az viszont kiderült, hogy Magyarországon 2021 januárjától lehet majd megrendelni a Rangernek ezt a kivitelét.