A Genesis korábban már megmutatta a GV70 külsejét, de most az is kiderült, hogy mi kerül a látványos csomagolásba. A műszaki tartalom szinte egy az egyben a G70 szedánból érkezik.
A leggyengébb GV70 változatba 2,2 literes dízelmotor kerül, kerek 200 lóerővel. Ezen felül még két benzines közül lehet majd választani. A 2,5 literes négyhengeres turbómotor 300 lóerős lesz, a csúcsváltozatba pedig 375 lóerős V6-os kerül. A két négyhengeres elérhető lesz hátsókerék-hajtással is, a hathengerest viszont csak összkerék-hajtással kínálják majd. Ez utóbbi változatba még rajtprogram is jut, részint ennek is köszönhető, hogy 5,1 másodperc alatt elérhető vele a százas tempó.
Úgy néz ki, a GV70-et egyébként is a sportosságával igyekszik majd eladni a Hyundai luxusmárkája. Erre utal legalábbis, hogy minden változathoz elérhető lesz egy sportcsomag, amely a látványos külsőségeken – alufelnin, nagy kipufogóvégeken, diffúzor-imitáción – túl önzáró differenciálművet is tartalmaz, amellyel a motorok teljesítménye könnyebben használható ki.
Úgy néz ki, a Genesis egyik kulcsmodellje az európai bevezetéshez a GV70 lesz, de nem ez az egyetlen: úgy tudjuk, a G70-esből is készül egy kombi változat, amely szintén az itteni igények kedvéért készül.
A Genesis 2015 óta önálló márka, és Dél-Korea, Kína, az Egyesült Államok, illetve Oroszország után Európa a következő piac, ahol megpróbálkoznak a bevezetésével: erre várhatóan 2021-ben kerülhet sor, miután az idei évben a koronavírus-járvány miatt nem tehették meg az ehhez szükséges lépéseket.