Klasszikus szivarautót Mazdából
Mivel a klasszikus versenyautók általában több százezer euróért kerülnek kalapács alá a különböző aukciókon, a hétköznapi embernek esélye sincs hozzájuk jutni, bár a szinte lehetetlen alkatrészutánpótlás miatt az üzemben tartásuk egyébként is nehézkes lenne. Erre kínál megoldást a Wheeler Dealers-ből ismerős Ant Anstead Tipo 184-es projektje: egy Mazda donorautóhoz megvásárolható kit-autó készlet.
Az Alfa Romeo 158-as, ami előtt a készlet tiszteleg, 1938-ban kezdte az egészen a Forma-1-es győzelemig ívelő pályafutását, az 1950-es Silverstone-i gran prix-t sikerült megnyerni vele. Igaz, hogy nem autentikus, de az eredetihez képest nagy előnye a Tipo 184-nek az MSA-által is elfogadott bukócső, ami megakadályozza, hogy borulás esetén összezúzza a sofőrt a hengeres kocsitest. Annyiban viszont korhű a Tipo 184, hogy csak együléses. Ebben a videóban egy, még MG alkatrészekre épülő replikáról beszélgetnek Ansteaddel.
A készlethez egy korai MX-5-re van szükség, és ha műszaki érzéke vagy épp ideje nincs az embernek ahhoz, hogy maga építse össze, az is opció, hogy az autót készre szerelve vegye meg. A Mazda köré épült kultusz miatt akármelyik alkatrészt néhány kattintás után meg lehet találni, és a fenntartásra sem kell vagyonokat költeni. Sajnos csak egy 10 darabos limitált széria érhető el, így nem lenne meglepő, ha már mindet elkapkodták volna.