Újabb divatos, terepjáró-jellegű típussal erősíti jelenlétét a Renault Indiában: az olcsó, de kifejezetten apró Kwid és az ott Renault-ként forgalmazott Duster közé érkezik a Kiger, amely már épp elég nagy családi használatra is.
Bár a Renault-Nissan kisautó-platformjára, a CMF-A-ra épül, a Kiger 3,99 méteres hosszával, 1,75 méteres szélességével, 1,6 méteres magasságával és 405 literes csomagterével már a B szegmensnek is a felső peremére érkezik. Ez az árérzékeny Indiában, ahol rengetegen járnak kifejezetten apró autókkal, már vonzó helykínálatot jelent. Ráadásul a formaterv is divatos és egész jó arányú, ilyen szempontból abszolút világszínvonalúnak tűnik a termék.
Motorból kétféle lesz, bár mindkettő ugyanazon az ezres háromhengeres blokkon alapszik. Az erősebb kerek 100 lóerőt és 160 Nm nyomatékot ígér. A gyengébb, turbó nélküli változat 72 lóerőt és 96 Nm csúcsnyomatékot ad le, ami, ha nem is bőséges, egy ekkora autóhoz még épp elegendőnek tűnik.
Azt egyelőre nehéz megjósolni, hogy a Kiger később más piacokon is felbukkan-e, az európai megjelenése viszont elég valószínűtlen: bár a méretei alapján épp jó lenne afféle belépőmodellnek, a Renault vezetése itt a nagyobb profitot ígérő, drágább modellek felé igyekszik fejleszteni a kínálatot.