Sok üzenet jött már a Peugeot-tól, hogy hamarosan online sajtótájékoztatót tartanak, el ne felejtsem. Hogyan is felejthetném el ennyi e-mail után? Esélytelen. Meg aztán ritkán felejtek el ilyesmiket. Még érdekel is, mert belengették, hogy dizájn tematikájú lesz az esemény, amit Linda Jackson, a Peugeot vezérigazgatója tart monitoromban. Közvetlenül a rozsdásított Vespa és egy halom kisautó mögül.
Ahogyan a Jaguar, úgy a PSA is bejelentette - ismét -, hogy 2025-re teljesen mértékben elektromos autókból álló menüvel készülnek Európának és most egy hatalmas váltás következik: a Peugeot új logót és ezzel együtt új arculati elemeket is kap a katalógusokon, az online térben és a kereskedésekben is. 1850 óta ez a 11. logó, amit használ a márka.
Amikor megláttam, hirtelen három apróság jutott eszembe: egyrészt az, hogy tetszik ez a letisztultság, ez az egyszerű elegancia és a retrós lecsengését különösképp kedvelem az új pajzsban. A Peugeot formatervezői mostanában ügyesen skiccelnek, nézd csak meg az 508-ast, mennyire csodás vonalai vannak. Nekem még a világító szemfog is bejön rajta.
Mástrészt bevillant, hogy ezt a vadiúj logót már láttam két éve, a Párizsi Autószalonon. Az önvezető és teljesen elektromos, de ezzel együtt szívdöglesztően szép E-Legend tanulmányon. Ez az a kétajtós kupé, ami a Pininfarina tervezésű 504 Coupét idézi.
Harmadrészt már mindent megadnék egy kis sajtóútért, de nem bánom, hogy most ezért nem kellett egy hajnali frankfurti gépre várnom, hogy átszállással eljussak Párizsba. A fenntartható fejlődést is jobban szolgálja, ha ilyesmiért nem mozdulunk ki a lakásból, csak otthon örülünk neki.